Ερώτηση: Με ποιον τρόπο είναι δυνατόν να προληφθεί η κόπωση, σε πολύωρη οδήγηση:
1) Με καλύτερο αερισμό.
2) Πίνοντας καφέ καθώς οδηγείτε.
3) Με στάσεις για ξεκούραση σε τακτά χρονικά διαστήματα.
Ερώτηση: Αυτή η πινακίδα σας τονίζει:
1) Κίνδυνο για τα επόμενα 1.000 m του δρόμου.
2) Έναν κίνδυνο που βρίσκεται 1.000 m μετά την πινακίδα.
Ερώτηση: Το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος του κινητήριου άξονα ενός διαξονικού φορτηγού, που εκτελεί διεθνείς μεταφορές, είναι:
1) 12.000 kg.
2) 11.500 kg.
3) 13.000 kg.
Ερώτηση: Το μέγιστο βάρος ενός αρθρωτού οχήματος αποτελούμενο από διαξονικό ρυμουλκό και τριαξονικό ημιρυμουλκούμενο που εκτελεί διεθνείς μεταφορές, είναι:
1) 40.000 kg.
2) 38.000 kg.
3) 44.000 kg.
Ερώτηση: Σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις το μέγιστο πλάτος φορτηγού (με υπερκατασκευή με κλιματισμό) για εθνικές μεταφορές είναι:
1) 2,50 m.
2) 2,55 m.
3) 2,60 m.
Ερώτηση: Σε οδοστρώματα, εντός κατοικημένων περιοχών, που δεν απαγορεύεται η στάθμευση φορτηγών αυτοκινήτων με σήμανση, ποια είναι η ανώτερη επιτρεπτή συνεχής χρονική διάρκεια σταθμεύσεως στην ίδια θέση ενός φορτηγού αυτοκινήτου (άνω 3.500 Kg).
1) 48 συνεχείς ώρες.
2) 6 συνεχείς ημέρες.
3) 24 συνεχείς ώρες.
Ερώτηση: Το μέγιστο βάρος ενός τριαξονικού φορτηγού, που εκτελεί διεθνείς μεταφορές και του οποίου κάθε κινητήριος άξονας είναι εξοπλισμένος με διπλά ελαστικά και το μέγιστο βάρος σε κάθε άξονα δεν υπερβαίνει τα 9.500 kg, είναι:
1) 25.000 kg.
2) 26.000 kg.
3) 28.000 kg.
Ερώτηση: Ποιο είναι το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας των φορτηγών μικτού βάρους άνω των 3.500 kg σε αυτοκινητόδρομους αν αυτό δεν καθορίζεται με ειδικές πινακίδες:
1) 85 km/h.
2) 70 km/h.
3) 90 km/h.
Ερώτηση: Ποια είναι η λειτουργία του πρωτεύοντα άξονα στο κιβώτιο ταχυτήτων:
1) Μέσω του συμπλέκτη λαμβάνει την κίνηση από τον κινητήρα.
2) Μέσω του κεντρικού άξονα και των συνδέσμων, μεταδίδει την κίνηση στους κινητήριους τροχούς.
3) Λαμβάνει την κίνηση από τον κεντρικό άξονα και τη μεταφέρει στο δευτερεύοντα.
Ερώτηση: Μετά τη ζεύξη (σύνδεση) ενός αρθρωτού φορτηγού οχήματος (ρυμουλκό με επικαθήμενο) πρέπει να κάνετε ελέγχους:
1) Όχι, δεν χρειάζεται, αρκεί η ζεύξη (σύνδεση) να γίνει σύμφωνα με την προβλεπόμενη σειρά ενεργειών.
2) Ναι, κυρίως στη σύνδεση, στην ασφάλιση της αρθρώσεως πλάκας - πίρου και στη λειτουργικότητα του συστήματος πεδήσεως και του ηλεκτρικού κυκλώματος του επικαθημένου.